Mᴀɢɪᴄᴀʟ Aɴɪᴍᴇ - لطفا وارد شید! (در مورد انحرافات انیمه ها!)
اوتاکو بیدم *-* اوتاکو ها و انیمه لاور ها بیان تو *.*




بسم الله الرحمن الرحیم
رستگاری با بت های دیجیتالی


در یکی از مقالات در مورد جادوی رسانه و تأثیر آن بر جوامع بشری، توضیح دادم و اشاره کردم که چگونه تبلیغات رسانه ای می تواند بر خلق و خو، رفتار و باورهای جوامع بشری تأثیرگذار باشد.
حال اگر جامعه هدف، دچار ضعف ایدئولوژیک باشد و در آن اثری از ادیان الهی به چشم نخورد، تأثیر .
مخرب رسانه می تواند عواقب فاجعه باری را به همراه داشته باشد.

(توی این عکس مشاهده میکنید که دختر مو مشکیه علامت شیطان پرستی
رو نشون داده و اکثر انیمه ها سعی در رواج دادن این علامت دارند
مثال سباستین در انیمه خادم سیاه علامتی که روی دستش بود ویا جوزو در توکیو غول و در انیمه عروس جادوگر این رسوم به وضوح بیان شده:|) 
واقعا جای سواله چرا سعی در رواج دادن اداب و رسوم خودشون در انیمه هاشون دارند؟)
خب حالا برای اینکه مطمعن بشیم میریم یه سری به سایت
بزنیم تا شناختی با علامت های شیطان پرستی داشته باشیم
(من نمیخوام خشکــ مذهب بازی در بیارم
ولی ما ایرانی هستیم و مسلمان:)
-_-_-_-_-_-_-

به عنوان نمونه این نوع جوامع، می توان به کشور 128 میلیون نفری ژاپن اشاره کرد که در سال های پس از جنگ جهانی و استعمار توسط آمریکا، دچار چنان انحراف و انحطاطی در زمینه معرفتی و اخلاقی شد که علی رغم پیشرفت های چشمگیر علمی و صنعتی، در رده یکی از پست ترین کشورهای بی دین و منحرف دنیا دسته بندی می شود



در همین زمینه (جدا از مثال ها و موارد فوق العاده زیاد غیر اخلاقی) چندی پیش تعدادی از شرکت های تولید کننده انیمه و عروسک با همکاری چند شرکت تولید کننده بازی های رایانه ای اقدام به ایجاد معابدی برای پرستش شخصیت های بازی های رایانه ای و انیمه ها در شهر توکیو کردند!
علاقه مندان به این شخصیت ها می توانند با مراجعه به این معابد! ضمن کرنش و پرستش شخصیت مورد نظر خود! برای وی هدیه ای آورده و از او طلب کمک و مغفرت نمایند
((هه این دیگه عمق فاجعه اس))




با راه اندازی این معابد، روز به روز بر تعداد زائران! و پرستندگان انیمه ها (Anime Prayers) افزوده می شوند و این استقبال باعث شده تا شرکت های سازنده معابد تصمیم به گسترش آن ها در سایر شهرهای ژاپن نیز بگیرند. دو شرکت SEGA و AG Square (از شرکت های تولیدکننده عروسک های بازی و انیمه) از پیشگامان ایجاد این معابد به شمار می روند و شرکت های دیگر تولید کننده بازی های رایانه ای و انیمه هم در حال پیوستن به این جریان هستند.


حال این سوال ها مطرح است که آیا ایجاد چنین مکان هایی با برنامه ریزی قبلی صورت گرفته یا حاصل موقعیت سنجی و سودجویی مدیران ارشد برخی از شرکت های تولید سرگرمی در ژاپن است؟
آیا در زمان تولید اولین انیمه و بازی رایانه ای در ژاپن، برای رسیدن به چنین روزی برنامه ریزی قبلی شده 
بوده یا این مضوع امری اتفاقی و بدون پشتوانه فکری و ایدئولوژیک است؟
از طرفی، گسترش و محبوبیت بازی های رایانه ای و انیمه های ژاپنی در سراسر دنیا این دلواپسی را در میان خانواده ها به وجود آورده که در آینده ای نه چندان دور، فرهنگ پوسیده و منحرف ژاپن، به سایر کشورها نیز نفوذ کرده و جریان فکری منحرف حاکم بر آن، دنیا را آلوده توهمات و هذلیات خود نماید.

(خب حالا میتونیم متوجه بشیم که بعضی انیمه ها رو نباید ببینم
الان اکثرا بعضی از شما ها شاهد دیدن نماد شیطان پرستی هستید که دخترا و پسرای جوون اون رو نشون میدن و فکر میکنند شاخ شدن:|
الان اگر شما این موضوع رو متوجه نمیشدید شاید با دیدن این علامت


از شخصیتی که دوستش داشتید در انیمه ها این علامت رو انجام میدادید
برای همین بعضی از انیمه هارو نباید دید
این همون نگرانی پدر و مادر هاست که اطلاعی ازش ندارند
......
کمی بیاندیشیم
#التماس_تفکر
<

پشتیبانی